Kursus Pengadil Gusti Lengan 1/2009

Tuesday, January 13, 2009

Share this history on :
Bertujuan melahirkan lebih ramai pengadil-pengadil bagi acara sukan gusti lengan di Malaysia, Persatuan Sukan Lengan Negeri Selangor(PSLNS) dengan kerjasama Persatuan Sukan Lengan Malaysia (MAA) akan menganjurkan kursus untuk pengadil-pengadil gusti lengan seperti berikut;

Tajuk Kursus : Kursus Pengadil Gusti Lengan 1/2009
Tarikh : 8hb. Februari, 2009
Masa : 9.00 pagi – 5.00 petang
Tempat : Lesungku Café,
Jalan Dinar AU3, Subang Perdana
40000 Shah Alam, Selangor

Objektif kursus ini diadakan adalah untuk melahirkan pengadil-pengadil gusti lengan yang berkelayakan dan mendapat pengiktirafan oleh Persatuan Sukan Lengan Negeri Selangor dan Persatuan Sukan Lengan Malaysia.

Kursus ini akan mendedahkan peserta kepada peraturan dan undang-undang pertandingan gusti lengan mengikut piawaian yang telah ditetapkan oleh World Armsport Association (WAF). Mereka yang menghadiri kursus dan lulus dalam ujian yang dijalankan akan diberikan sijil pengadil yang melayakkan mereka untuk mengadili perlawanan-perlawanan gusti lengan anjuran Persatuan Sukan Lengan Negeri Selangor dan Persatuan Gusti Lengan Malaysia.

Mereka yang berminat untuk mengikuti kursus ini boleh berhubung dengan Setiausaha PSLNS di talian 012-9402679 untuk maklumat lanjut.


*************

Selangor Armsport Association with collaboration of Malaysia Armsport Association will conduct a training program for armwrestling referees as follows;

Title : Armwrestling Referees Course 1/2009
Date : 8th of February, 2009
Time : 9.00 am – 5.00 pm
Venue : Lesungku Café,
Jalan Dinar AU3, Subang Perdana
40000 Shah Alam, Selangor

For registration, please call the Secretary of Selangor Armsport Association at 0129402679.

Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : pslns@yahoo.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 comments: