MOHAMAD NIZAR YUSOF - AHLI GUSTI LENGAN TERBAIK SELANGOR 2013

Tuesday, December 10, 2013

Share this history on :


Persatuan Sukan Lengan Negeri Selangor telah menganugerahkan kepada Mohamad Nizar bin Yusof sebagai "AHLI GUSTI LENGAN TERBAIK SELANGOR 2013".

Anugerah yang diberikan kepada beliau adalah berdasarkaan kepada prestasi cemerlang beliau sepanjang tahun 2013. Beliau telah memenangi ke semua pertandingan yang disertai samada yang diadakan di Selangor mahu pun di luar Selangor termasuk di peringkat antarabangsa. Kejayaan di pertandingkan Supermatch 2013 dan di Pattaya juga telah diambil kira.

Tahniah diucapkan kepada beliau dan diharapkan kecemerlangan ini akan diteruskan pada masa hadapan bagi mengharumkan nama Malaysia amnya dan Selangor khususnya.

Persatuan Sukan Lengan Selangor juga berharap Mohamad Nizar dijadikan role model oleh lain-lain pemain baagi mempastikan hasrat Persatuan Sukan Lengan Negeri Selangor melahirkan ahli gusti lengan terbaik di Malaysia. 

Abd Aziz Ali, Presiden Persatuan Sukan Negeri Selangor memakai Nizar baju Ahli Gusti Lengan Negeri Selangor 2013 kepada Mohamad Nizar bin Yusof

Baju anugerah Ahli Gusti Lengan Terbaik Selangor 2013
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : pslns@yahoo.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 comments: