Gambar-gambar sekitar rakaman RTM sesi latihan gusti lengan Selangor

Monday, January 18, 2010

Share this history on :
Salam hormat dan salam sejahtera.

Bertempat di Taman Tasik Shah Alam, Shah Alam pada 17 Januari 2010 yang lalu, sesi latihan gusti lengan Selangor yang telah diadakan pada setiap hari Ahad minggu ke dua dan empat telah mendapat liputan rakaman TV oleh pihak RTM. Terima kasih kepada RTM yang telah sudi memberikan ruang kepada pihak PSLNS memperomosikan sukan gusti lengan melalui saluran media TV. Terima kasih terutama kepada hos rangcangan saudara Enzy, jurukamera dan lain-lain krew RTM yang terlibat menjayakan rakaman berkenaan.

Pihak PSLNS juga merakam setinggi penghargaan kepada pihak MBSA yang telan memberi kebenaran untuk sesi latihan gusti lengan Selangor diadakan di Taman Tasik Shah Alam. Juga kepada pihak Ujangpower Sdn Bhd yang telah menaja minuman kesihatan Teh Misai Kuching kepada ahli gusti lengan Selangor semasa latihan diadakan.

Juga terima kasih kepada pemain-pemain gusti lengan Selangor yang telah banyak memainkan peranan dalam memajukan dan menyokong segala aktiviti sukan gusti lengan anjuran PSLNS di Selangor khususnya.
Dibawah adalah sebahagian gambar-gambar semasa sesi rakaman TV oleh RTM sedang berlangsung.

Saudara Enzy, hos pengacara RTM sedang memberi kata-kata penutup, dibelakangnya ahli gusti lengan Selangor yang tersenyum lebar kerana muka dapat masuk TV (hahahaha..!!)



Norashikin (bertudung) sedang beraksi menyahut cabaran seorang awam yang baru nak mencuba gusti lengan sambil diperhatikan oleh Encik Razali Shaharin, Naib Presiden PSLNS (sedang beraksi macho, maklumlah muka masuk TV..hahahah..!!)


Si kecil (bakal Mr Selangor) sedang memberi sepenuh konsentrasi teknikel gusti lengan oleh Encik Abdul Aziz Ali . Bro Tuah kita tetap maintain dengan kaca mata gelap.


Seorang awam sedang diinterview oleh Saudar Enzy. Menurut apa yang badangpower dengar, dia menyokong penuh sukan gusti lengan dipopularkan.


Wajah expresi garang lagi serius oleh jurulatih kita, Encik Abd Aziz Ali sambil diperhatikan oleh Zuaslan (kiri ) dan Fauzi. Tuan jurulatih, cam berat je nak makan orang baru..heheheh..!!!



Fairuddin (belakangkan kamera) sedang bertarung dengan Marvin (masuk TV beb..! satu Malaysia tengok nanti.. femes la lu orang)


Bro Tuah sedang "mempermain-mainkan" orang awam yang baru nak cuba gusti lengan (aksi yang masuk TV lagi tu..)



Norashikin posing ayu dan gedik depan kamera (popular la tu lepas masuk TV ni..makin naik lagi la saham shikin )



Sambil ber" armwrestling" sambil di interview oleh hos rancangan


Aksi depan kamera seorang lagi ahli gusti lengan wanita Selangor, Jahlelawati Md Ali yang sedang dinterview


Sesi rakaman TV sedang berlangsung. Ahli gusti lengan Selangor beraksi macam dah pernah masuk TV 20 kali je.... masing-mmasing cool je sepanjang sesi rakaman.

Isteri Bro Tuah depan kamera, yang sempat Badangpower dengar antara kata bual dalam interview tu, "Saya sokong aktiviti gusti lengan suami saya, kemana dia pergi saya akan ikut..". Dengar tu Bro Tuah, penyokong setia tu...



Perasan tak? Sepanjang sesi rakaman. muka Badangpower langsung tak Masuk TV. Tak pe la nak buat camner, apa pun lebih banyak lagi gambar dari lanse kamera Norashikin akan disiarkan. jadi tunggu.....


Badangpower
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : pslns@yahoo.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 comments: