RTM akan buat rakaman sesi latihan gusti lengan pada 17 Januari 2010

Thursday, January 14, 2010

Share this history on :
Salam sejahtera dan Salam 1 Malaysia untuk semua.

Badang saja nak war-warkan dan juga menjemput semua ahli gusti lengan Selangor untuk hadir ke taman tasik Shah Alam (sebelah Wet World) pada 17 Januari 2010 jam 3.00 petang. Pihak RTM akan membuat rakam TV untuk sesi berkenaan. Inilah masalah untuk semua ahli gusti lengan berganding bahu dengan pihak persatuan untuk bagi mempromosikan sukan ini kepada mata masyarakat untuk mengenali sukan ini dengan lebih lanjut. Rakaman TV yang akan disiarkan ini akan memperkenalkan acara gusti lengan dan pihak persatuan dengan lebih meluas lagi.

Datang beramai-ramai dengan memakai jesri Selangor Armwrestling. Pihak persatuan akan menyediakan tiga buat meja untuk sesi latihan kali ini. Kita jadi sesi ini satu sesi latihan besar-besaran. Sesi latihan ini juga terbuka kepada orang ramai dan mereka yang berminat untuk mengenali sukan gusti lengan ini.

Terima kasih juga harus kita ucapakan kepada pihak RTM yang sudi mempromosikan sukan yang kita minanti ini. Untuk maklumat lanjut sila hubungi Encik Shahril Amir, Pengarah Latihan PSLNS di talian 0126600288.


Jumpa lagi.


Badangpower
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : pslns@yahoo.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 comments: