Tahniah Persatuan Sukan Lengan Malaysia!

Thursday, February 25, 2010

Share this history on :
Salam semua,

Badang mendapat berita bahawa Persatuan Sukan Lengan Malaysia (MAA) akan berkerjasama dengan FELDA untuk menganjurkan pertandingan gusti lengan untuk warga FELDA seluruh Malaysia. Bagi pihak PSLNS, Badang mengucapkan tahniah kepada MAA.

Adalah diharapkan tahun 2010 ini menjadi tahun sibuk kepada MAA dalam menganjurkan pertandingan gusti lengan di peringkat kebangsaan. Seingat Badang, arena gusti lengan agak sunyi dengan pertandingan kebangsaan pada tahun 2009. Masih belum ada lagi satu kejohanan yang mampu mengumpulkan semua pemain gusti lengan dari seluruh Malaysia bertanding didalam satu pertandingan khusus.


Pihak PSLNS, insyaallah pada bila-bila masa bersedia membantu MAA dalam penganjuran pertandingan gusti lengan sekiranya pihak MAA memerlukan.

Jadi anda juga sebagai pemain gusti lengan mesti memberikankan sokongan dengan menyertai pertandingan gusti lengan yang diadakan di seluruh Malaysia. Lupakan dulu soal ganjaran. Yang paling utamam kita sama-sama mengangkat sukan gusti lengan ke peringkat lebih tinggi di Malaysia. Badang percaya hasil kerja keras kita semua, ganjaran pasti akan datang juga.


Sekian, jumpa lagi.


Badangpower
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : pslns@yahoo.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 comments: