The Mall Kuala Lumpur taja venue Sirkit Pertandingan Gusti Lengan Selangor 2010

Monday, March 22, 2010

Share this history on :


Ribuan terima kasih Badangpower ucapkan kepada The Mall Kuala Lumpur (sebuah pusat beli belah terbesar di Kuala Lumpur, di hadapan PWTC) kerana telah menyatakan hasrat untuk menaja venue Sirkit Pertandingan Gusti Lengan Selangor 2010. The Mall Kuala Lumpur telah bersetuju untuk menyediakan kemudahan seperti pentas the ruang legar The Mall, sound system, kerusi meja, banner, bunting dan pelbagai kemudahaan lain untuk menjayakan sirkit pertandingan gusti lengan.

Bantuan dan kerjasama seperti inilah yang sememangnya diperlukan oleh PSLNS dan juga persatuan sukan yang lain. Persatuan-persatuan kecil dan kurang terkenal sememangnya amat menghargai setiap sokongan dan kerjasama yang diberikan oleh syarikat-syarikat besar seperti ini.

Badangpower amat berharap sokongan dan kerjasama pihak The Mall Kuala Lumpur akan dapati dikuti oleh lain-lain syarikat. Begitu juga pemain dan peminat gusti lengan juga diharap dapat turut memberi sokongan dengan datang beramai-ramai pada setiap pertandingan yang dianjurkan oleh PSLNS. Kita perlu menunjukan kepada masyarakat bahawa kita mempunyai pengikut yang ramai dan paling utama mempunyai pengikut yang amat setia dan sentiasa bersama-sama PSLNS walau di mana sukan ini diadakan.

Laman web The Mall Kuala Lumpur.


Jumpa lagi,
Badangpower
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : pslns@yahoo.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 comments: