RUGI BESAR ANDA TAK SAKSIKAN SENDIRI AKSI-AKSI HEBAT GUSTI LENGAN SECARA LANGSUNG.

Saturday, May 4, 2013

Share this history on :


Salam sejahtera kepada semua peminat Gusti Lengan. Bagi anda yang tidak berkesempatan menyaksikan pertandingan Gusti Lengan Melaka 2013 secara langsung amt merugikan sekali kerana tidak dapat menyakksikan aksi-aksi hebat yang ditunjukan oleh peserta-peserta yang bertanding, apatah lagi pertandingan kali ini disertai mereka yang benar-benar hebat dalam acara gusti lengan di Malaysia. Selangor sendiri menghantar tujuh orang pemain yang hebat-hebat. Tiada yang pulang dengan tangan kosong. Walau pun pertandingan ini tidak disertai pemain terbaik Selangor tapi Selangor masih laagi diwakili olleh peserta yang hebat seperti Zil Fadli yang terbukkti gagal ditandingan oleh peserta-peserta dari negeri-nnegeri lain termasuk Singapura.

Badangpower amat berharap pada masa hadapan tidak kira di mana pertandingan gusti lengan diadakan semua peminat gusti lengan terutama daripada Selangor akan turut serta bersama pemain-pemain berada di gelanggang. Badangpower amat berharap saatu mamsa nanti peminat gusti lengan Selangor khususnya mencontohi peminat sukan F1 yang beramaai-ramai turun menyokong pasukan mereka tanpa menegiri di mana pertandingan diadakan. Badangpower amat berharap satu hari nanti biar dimana pertandingan gusti lengan diadakan , peminat-peminat gusti lengan negeri Selangor akan turut bersama-sama datang untuk memberikan sokongan. Kita boleh berkonvoi beramai-ramai kke tempat pertandingan.

Untuk tidak menghampakan aanda, di sini Badangpower siarkan beberapa aksi hebat  di Pertandingan Gusti Lengan Melaka 2013. Jadi lain kali jom kita ramai-ramai turun menyaksikn pemain Selangor beraksi.








Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : pslns@yahoo.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 comments: