Ucapan Terima Kasih kepada Harian Metro, dan semua yang terlibat

Monday, October 31, 2011

Share this history on :

Badangpower ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan terima kasih daun keladi kepada Harian Metro terutama kepada Pengerusi Karnival Gegaria 2011, Ahmad Salim Bachok,, Encik Mohd Hilmie Hussin dan semua warga Harian Metro kerana telah memilih sukan gusti lengan sebagai salah satu aktiviti bagi Karnival Gegaria Harian Metro 2011. Harian Metro telah memberikan liputan yang begitu meluas kepada sukan gusti lengan. Terima kasih juga kerana memberi kepercayaan kepada Persatuan Sukan Lengan Negeri Selangor untuk mengendalikan pertandingan kali ini dan sekiranya ada kekurangan sepanjang pertandingan ini berlangsung, pihak persatuan memohon maaf dan akan memperbaiki untuk pertandingan yang akan datang.

Juga kepada Persatuan Sukan Lengan Negeri Pahang, terutama Presidennya sendiri iaitu Encik Wan Abdul Rahman yang telah turut hadir memberikan sokongan yang tidak berbelah bagi bagi memastikan pertandingan gusti lengan kali ini berjalan dengan lancar. Badangpower berharap kerjasama ini akan berterusan dan menjadi contoh juga kepada persatuan-persatuan negeri yang saling berkerjasama dan membantu satu sama lain.

Begitu juga kepada Solid Gym, yang telah turut bertungkus lumus dan bekerja keras membantu Persatuan Sukan Lengan Negeri Selangor dalam mengendalikan pertandingan kali ini. Badangpower ucapkan ribuan terima kasih kepada pengurusnya Shamsul Kahar bin Ishak. Diharapkan kerjasama ini dapat dijalinkan berterusan.

Akhir sekali kepada semua pemain gusti lengan, peminat gusti lengan dan pencinta gusti lengan yang turut hadir memeriahkan acara gusti lengan ini hingga dapat dijalankan dengan jayanya, pihak Persatuan ucapkan ribuan terima kasih.

Okey, jumpa lagi.
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : pslns@yahoo.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 comments: